Hoe werken wij

Het spreekt voor zich dat u als klant duidelijkheid heeft over wat u van ons mag verwachten.
Om uw verwachtingen waar te maken en te overtreffen gaan we als volgt te werk.

  1. Kennismaking

    Uw bereikbaarheid is voor u essentieel. Daarom vinden wij het niet meer dan normaal dat wij uw bedrijf bezoeken voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek brengen we uw wensen en behoeften in kaart. Naar aanleiding hiervan maken wij ons voorstel. Indien gewenst ontvangt u van ons ook een besparingsberekening.

    1
  2. Offerte

    U ontvangt van ons een duidelijke offerte waarop alle componenten en kosten vermeld staan. Zo weet u exact wat u aangeboden wordt en heeft u inzage in de kosten. Uiteraard betreft het een vaste prijs zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

    2
  3. Oplossing op maat

    Nadat uw wensen en behoeften duidelijk zijn gaan wij aan de slag om de oplossing te zoeken die het best aansluit bij uw situatie. We werken onafhankelijk en met verschillende oplossingen zodat we optimaal kunnen inspelen op wat u nodig heeft.

    3
  4. Oplevering in nauw overleg

    Gaat u akkoord met de offerte? Dan bepalen we samen met u de planning en de oplevering. Wij informeren u proactief zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Tevens weet u wat u van ons mag verwachten tijdens en na de oplevering.

    4
  5. Na de oplevering

    U kunt op ons rekenen, wij staan 24 uur per dag en 7 dagen in de week voor u klaar. Ondervindt u onverhoopt toch problemen? Hier onderscheiden wij ons pas echt. Onze klanten waarderen ons met name om onze snelheid van reageren en adequate oplossing. Wilt u dit ook ervaren? Neem dan contact met ons op.

    5